Команда креативної агенції Havas Ukraine створили кампанію для інтернет-магазину foxtrot.ua. В основу взяли усталену звичку українців.
Ідея проста — це протиставлення пошуку техніки і гаджетів в інтернеті її купівлі на сайті foxtrot.ua. Вона побудована на лаконічному, але об’єктивному інсайті: коли треба щось придбати, українці гуглять, шукають в інтернеті, а не відразу заходять на спеціалізовані сайти.
За допомогою художньої гіперболізації Havas Ukraine показали буквально, як на користувачів випадає все, що тільки можна знайти на просторах інтернету. Шукаєш, чим речі випрати, а тобі пропонують від тазика до пожежного гідранта.
«За останній рік частина онлайн-покупців почала стрімко зростати. Адже, враховуючи наші реалії, це – зручно, швидко і безпечно. І що цікаво: значна частина наших клієнтів, отримавши перший позитивний досвід взаємодії з інтернет-магазином, тепер міксує онлайн та офлайн шопінг, – розповіла Наталія Ставраті, CMO Фокстрот. – Тому, продовжуючи працювати над удосконаленням формату наших магазинів, ми вирішили нагадати покупцям, що знайти своє можна, передусім, на foxtrot.ua».
В межах промокампанії вийдуть радіо й візуальні матеріали.