«Біосфера» назвала маркетинг-директора бізнес-напряму «Гігієна»
18 Ноя 2020, 11:59

«Біосфера» назвала маркетинг-директора бізнес-напряму «Гігієна»

Наталія Паліна приєдналась до команди Biosphere Corporation в ролі Global Marketing Director (Hygiene). 

Наталія очолила команду маркетингу бізнес-напряму «Гігієна» (бренди Smile, Smile Baby, Novita, Lady Cotton, Bambik та інші), до якого входять категорії вологих серветок, косметичних товарів для дітей і дорослих, підгузок, ватяної гігієнічної продукції, засобів інтимної гігієни, паперової продукції і декору. 

Наталія Паліна має близько 20 років досвіду у маркетингу, в тому числі у таких компаніях як Jacobs Douwe Egberts, Danone (Early Life Nutrition), Nestle, Kraft Foods. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Для нас важливий значний досвід Наталії у створенні маркетингових стратегій, розбудові брендів-лідерів та розвитку команд. Я впевнений, що вона зміцнить бізнес-напрям гігієни», — коментує Олександр Лавров, генеральний менеджер бізнес-напряму Hygiene.

Нагадаємо, раніше маркетинг бізнес-напряму Hygiene в Україні очолив Дмитро Джеджула.

Расскажите друзьям про новость