Фокстрот створив лисицю-перевертня для реклами Чорної п’ятниці
11 Ноя 2020, 15:14

Фокстрот створив лисицю-перевертня для реклами Чорної п’ятниці

Вже за традицією, бренд-героїня компанії Фокстрот – лисичка Фоксі – стала ключовим персонажем реклами на Black Friday. Та цього разу вона постала перед аудиторією у вигляді перевертня. «Фоксі чорніє, ціни тремтять» – лунає у тізері нового чорноп’ятничного ролика.

«У «повнометражній» версії ролика, що вийде в онлайн та офлайн ефіри трохи згодом, глядачі побачать, до чого призведе перевтілення завжди мімішної Фоксі. Не будемо розкривати всі карти, але точно можемо сказати: буде жах як моторошно», – розповіла Наталія Ставраті, маркетинг директор мережі Фокстрот.

Почалося все ще минулого року: тоді напередодні кампанії до Чорної п’ятниці було вигадано промо «Повний лисець», яке неочікувано дуже сподобалось аудиторії. Тому цьогоріч не було ніяких сумнівів – стати обличчям Чорної п’ятниці неодмінно мала Фоксі. Тим паче, навколо неї вже сформувалася ціла фан-спільнота, яка жадає продовження пригод улюбленої лисички, вимагаючи нових відео.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Минулорічний досвід реклами Чорної п’ятниці та цьогорічні успіхи роликів з лисою (ролики «Повний Ціногриз» та «Хакнули ціни»), а також жовтневий «римейк» фільму жахів  «Дзвінок», сформували впевнений вектор створення нового промо. З  ідеєю Black Friday2020 допомогло креативне агентство Havas Ukraine, а втілили її в життя Moonhauzen Animation Studio та web-студія Wizard.

«Дочекайтеся повної версії ролика – буде дуже цікаво. А ще, судячи з коментарів під відео тізера, можна припустити, що Фоксі-перевертень стане новим мемом та викличе хвилю пародійних роликів, які ми всією командою так любимо!»,  – додала Наталія Ставраті.

Расскажите друзьям про новость