Правила нового етикету: МОЗ та ЮНІСЕФ запустили поведінкову кампанію
09 Ноя 2020, 10:09

Правила нового етикету: МОЗ та ЮНІСЕФ запустили поведінкову кампанію

Агенція Postmen разом із ЮНІСЕФ, Дитячим фондом ООН, та Міністерством охорони здоров’я розробила комунікаційну кампанію, що спонукає дотримуватись правил безпеки в умовах пандемії. А зокрема повідомляє: для нової нормальності — нові правила етикету, яких необхідно дотримуватись усім, незалежно від персонального ставлення до існування вірусу.

COVID-19 вніс свої корективи у життя людей. Обнулив все та розділив його на «До» та «Після». Тепер ми живемо в епосі New Normal, де порушення правил поведінки під час пандемії загрожують здоров’ю, безпеці та, водночас, свідчать про поганий тон та невихованість.

Саме це і лягло в основу головної ідеї поведінкової кампанії: запропонувати нові правила етикету, які відповідають новій нормалі. Їхнє дотримання на сьогодні є щоденними звичками настільки ж нормальними і зрозумілими, як от подякувати за допомогу чи привітатись із сусідом. Звідси, і гештег кампанії — #коронні_звички.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Правила поведінки під час пандемії не втрачають актуальності, але зацікавленість аудиторії у комунікації щодо них йдуть на спад», — зазначила Анна Суходольська, голова відділу соціальних та поведінкових комунікацій Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. «Правила нового етикету — це поведінкова кампанія, яка водночас актуалізує знайомі повідомлення та позиціонує правила поведінки під час пандемії як соціальну норму,» — додала вона. 

Зокрема, для комунікації нових правил етикету було створено ілюстрованого персонажа — Пана Хоба. Він, ставлячи питання з дружньою інтонацією, наче підбиває до дії: піклуватися про себе та людей навколо, адже це культурно, ввічливо та безпечно. 

Пан Хоба вишуканий та дещо суворий, з довгими пальцями, у костюмі та капелюсі-циліндрі, а також — на коронавірусних роликах.

Головний герой зовнішньої реклами звертається лише на «ви» та повідомляє нові правила етикету, які мають перетворитись для кожного на #коронні_звички. Їхній перелік невичерпний, та Пан Хоба нагадує про шість важливих і базових практик: 1) мити руки з милом мінімум 20 секунд; 2) дотримуватись дистанції мінімум у 2 метри; 3) вітатись без дотиків; 4) прикриватись ліктем, коли кашляєте або чхаєте; 5) прикривати маскою ніс та рот; 6) залишатися вдома, якщо у вас кашель, нежить чи температура.

У стилістиці кампанії використано один з основних трендів 2020  — ретроспективу. Натхненням для візуалізації стали олдскульні плакати про етикет: тонкі лінії, гострі форми та мінімум кольорів – саме звідти. Кінцівки Пана Хоба можуть розтягуватись та стягуватись, що додає динаміки та акцентів. Основним шрифтом кампанії є Kyiv Type Sans від Дмитра Растворцева — він підкреслює еклектичне поєднання ретромотиву та сучасності.

Проект реалізується спільно з Міністерством охорони здоров’я України та за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках національного плану комунікації ризиків та залучення громад у відповіді на пандемію COVID-19.

Расскажите друзьям про новость