ПУМБ і MullenLowe Adventa анонсували першу вигідну кредитку
За останні роки в Україні змінилося сприйняття кредитної картки.
Кредитка перестала бути його величністю Недоторканим Пластиком, що лежить під склом, яке ми розбиваємо в екстрених ситуаціях, а потім живемо під тягарем виплат.
Кредитка сьогодні – це просто частинка нашого життя. Нею користуються кожного дня, коли не вистачає зовсім трохи до зп, коли «о, які круті боти, ще й зі знижкою», коли хочеться потусити з друзями, коли потрібно заплатити за заняття дитини, коли час розрахуватись за комуналку. І ще безліч таких «коли».
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Як будь-яка повсякденна річ, кредитка має бути максимально практичною. І коли ми кажемо практична, маємо на увазі вигідна.
У ситуації, коли всі банки перекрикуючи один одного розповідають про свої картки, саме розуміння інсайтів клієнта і вигоди, яку дає йому картка, стали для ПУМБ відправною точкою в процесі апргейда своєї кредитки всеМОЖУ. Кредитки, яка була б максимально крутою у своїх умовах, зручною у повсякденності, комфортною у використанні.
Трохи не вистачає – кредитка під рукою, хочеться щось купити прямо зараз – купуй і віддавай через 62 дні, маєш комусь перекинути гроші – з всеМОЖУ це без відсотків, потрібно терміново зняти гроші – знімай кредитні без комісії.
«Протягом усього процесу створення рекламної кампанії ми дивилися на картку, як на інструмент, який конвертує бажання клієнтів у реальні речі, які можуть відбутися у житті прямо зараз. Для нас – «Перша Вигідна», це не просто рекламний слоган, це результат багатомісячної роботи великої команди, фінал якої кредитка з унікально вигідними для ринку умовами. У свою чергу, роботу над кампанією ми почали насамперед з глибинного розуміння інсайтів наших реальних клієнтів. Ми входили в процес, дуже добре знаючи, яка аудиторія як використовує нашу картку – їх потреби, бажання, мрії. І саме ці знання дали нам можливість створити справді таргетовану кампанію, матеріали якої об’єднані єдиною ідеєю але дуже різні по інсайтам та настрою»
Ксенія Сікорська
Маркетинг-директор ПУМБ
Під стать продукту, була створена комунікація, яка б так само просто і легко розповідала в різних каналах різним аудиторія про моменти, коли кредитка може зробити життя кращим, перетворюючи бажання на емоції.
«Головним викликом для агенції було створити не просто креатив заради креативу, і супроводити його повідомленнями про наші РТБ. Нашою метою було перетворити кредитку на френда, що супроводжує по життю. Тому замість того, щоб з переваг картки зробити епічний ба-да-бум (а зробити його було з чого), ми вирішили навпаки – подати їх, як щось просте і зрозуміле, як приємні бонуси повсякденного життя. І в результаті у нас вийшли історії не про товари/послуги, а про емоції, які дарує кредитка від ПУМБ людям».
Світлана Цвєлєньєва
креативний директор MullenLowe Adventa
Нова рекламна кампанія ПУМБ — це яскраві і водночас реальні життєві історій, створені на основі реальних кейсів користування першою вигідною кредиткою всеМОЖУ.