Любіть Україну: соціальний ролик закликав не спалювати суху траву
23 Окт 2020, 15:54

Любіть Україну: соціальний ролик закликав не спалювати суху траву

Львівська агенція AND ACTION за підтримки Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради за участі реперки alyona alyona створила анімаційний ролик, який закликає українців не спалювати суху траву. 

Ролик апелює до патріотичних почуттів аудиторії. На думку команди, яка працювала над анімацією, спалювання сухої трави – дія, яка суперечить любові до рідної країни. Натомість справжній патріотизм полягає у тому, щоб дбати про довкілля, а не руйнувати його. Анімацію створила Марина Веремеєнко, ролик озвучила відома реперка alyona alyona. Для музичного супроводу використали мелодію за мотивами творів Миколи Лисенка, яку написав Дмитро Мучичка (Dzhmil’ Records).  

CTO агенції AND ACTION та артдиректор відео Богдан Лисик: «Анімацію ми обрали, бо це класний інструмент, щоб втілити метафори або зіронізувати. Зокрема, в першій частині відео наша країна червона. Це перегукується зі словами «Любіть Україну… вишневу свою Україну». Загалом вірш Володимира Сосюри у поєднанні з анімацією дозволив нам показати, яким буває псевдопатріотизм. Перша частина відео покликана емоційно зачепити, привернути увагу глядача до проблематики. Друга – інформаційна. Ми не лишаємо аудиторію з думками про те, як все погано. Прагнемо дати надію і показати, як можна любити Україну не лише на словах, а й ділами та пояснюємо, як це можна втілити.»    

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость