Зараз компанія пропонує продавцям безкоштовно розміщувати свої продукти в Товарних оголошеннях у країнах Європи, Близького Сходу та Африки. Доступні по всьому світу в середині жовтня, результати пошуку в Товарних оголошеннях складатимуться переважно з безкоштовних оголошень, що допоможе ритейлерам встановити зв’язок із більшою кількістю клієнтів, незалежно від того, чи рекламуються вони в Google. Покупці зможуть знайти більше товарів у більшості магазинів, якраз у піковий сезон покупок у всьому регіоні.
У США безкоштовно розміщувати свої продукти в Товарних оголошеннях можна було на початку цього року. Ритейлери, які використовували безкоштовні оголошення, отримували в середньому вдвічі більше переглядів та на 50 відсотків більше відвідувань. Малий та середній бізнес зафіксував найбільший приріст з моменту запуску безкоштовних оголошень.
Якщо ритейлер вже використовує Merchant Center і рекламні оголошення, то йому не потрібно нічого робити, щоб скористатися цією зміною; оголошення автоматично відображатимуться безкоштовно.
Щоб допомогти власникам малого бізнесу зробити перші кроки в Інтернеті, цього місяця компанія запустила Google for Small Business у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великобританії. Цей інструмент надає персоналізовані плани, зокрема вказівки щодо того, які інструменти підходять для бізнесу. Нещодавно Google також розширил Grow My Store у Німеччині, Франції, Нідерландах, Швеції та Іспанії, який допомагає місцевим рітейлерам збільшувати клієнтський трафік та покращувати досвід роботи в Інтернеті. Компанія планує випустити як Google для малого бізнесу, так і Grow My Store у більшій кількості країн до кінця року.