Ашан-тролль 2.0: гипермаркет продолжает тонко шутить над конкурентами.
02 Ноя 2016, 09:05

Ашан-тролль 2.0: гипермаркет продолжает тонко шутить над конкурентами.

Несмотря на волну негатива в адрес SMM-менеджера данной кампании, она продолжается. От имени сети гипермаркетов «Ашан» идет обстрел конкурентов: «Фуршет», «Мегамаркет», «Еко маркет» и Varus.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость