1+1 media висловлює занепокоєння щодо ситуації довкола конкурсу АРМА
03 Сен 2020, 09:53

1+1 media висловлює занепокоєння щодо ситуації довкола конкурсу АРМА

28 серпня 2020 р. Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА) завершило прийом документів у рамках повторного конкурсу на управління активами Українського Медіа Холдингу (УМХ). Одним із шести учасників, що беруть участь у конкурсі, є ТОВ «1+1 Інтернет», що входить до складу групи 1+1 media.

Група 1+1 media стривожена перебігом другого кола визначення переможців конкурсу та має підстави вважати, що ведеться нечиста гра.

Ключовою відмінністю нового конкурсу від попереднього стала поява низки нових вимог до учасників і зміна ключових критеріїв. Так, з критеріїв зникло письмове запевнення, що учасник не перебуває під контролем УМХ або його бенефіціарів. Більше того, з’явилася вимога, щоб учасник отримав згоду власника активів у вигляді корпоративних прав на управління ними. Таким чином, АРМА офіційно задекларувала як суттєву вимогу отримання згоди в осіб, які мають безпосередній стосунок до власника УМХ, а отже не можуть бути нейтральною ланкою процесу. Також за тиждень до фінальної дати подачі документів юристи медіахолдингу виявили, що змінилися вимоги до ключових конкурсних документів, про що не було повідомлено додатково й що могло стати причиною відхилення заявки як ТОВ «1+1 Інтернет», так і інших учасників.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За інформацією джерел 1+1 media, такі суттєві зміни в правилах конкурсних умов активно лобіюються одним з учасників конкурсу — ТОВ «Видавництво «Український Медіа Дім», яке тісно пов’язане зі структурами, що входять до сфери впливу Сергія Курченка.

1+1 media вважає це тривожним сигналом, що свідчить про непрозорість повторного конкурсу й пасивну роль такої установи як АРМА, яка у такий спосіб знімає із себе відповідальність щодо ефективного управління майном, переданим їй в управління державою. 1+1 media, як і раніше, вимагає забезпечити відкритість і прозорість проведення конкурсу та підбиття його підсумків. У випадку вирішення питання на користь ТОВ «Видавництво «Український медіа дім» ТОВ «1+1 Інтернет» буде оскаржувати цей результат у суді.

Раніше свою позицію висловила Медіа Група Україна.

Расскажите друзьям про новость