Агентство змінило візію, підхід у роботі та свою назву. Оновлена концепція — сміливість, що створює нову ефективність.
TWIGA’Idea — креативна агенція у складі групи TWIGA Ukraine, що вже багато років поспіль входить до 10-ки лідерів за показниками креативності та ефективності комунікацій в Україні. У рейтингу комунікаційних агентств за вибором рекламодавця Advertiser’s Choice 2019/2020 компанія посідає 11 місце. В арсеналі команди понад 100 нагород міжнародних та локальних фестивалів, включаючи 3 шорт-листа Cannes Lions, а також 15 статуеток Effie Awards. Нещодавно агенція вирішила зробити крок у новому напрямку та наважилась на перевтілення.
«Мабуть, змінювати щось вже хороше — виглядає дико. Але нам мало бути хорошими. Ми хочемо бути кращими! А для нового результату не підходять старі методи. Тому ми робимо цей дикий ребрендинг. Так, змінити добре відоме на нове — ризикований крок. Але без нього не буде руху вперед. Весь світ постійно змінюється, щоб бути кращим. І ми також. Ми робимо сміливість головною цінністю компанії», — розповідає CEO та керуючий партнер групи TWIGA Ukraine Світлана Степаненко.
Так креативна агенція TWIGA’Idea стала Lions. Нова назва відображає концепцію ребрендингу. Команда робить акцент на сміливості — у людях, у ідеях, у використанні інноваційних інструментів, у нових масштабах проектів, у проактивній позиції агентства під час співпраці з клієнтами та в нових швидкостях роботи.
«Сміливість стає нашою новою філософією. І ми знаємо, що принесемо відчутну користь тим клієнтам, яким потрібні нові бізнес-результати, зміни у комунікаціях із комплексним підходом та використання технологічних інновацій для росту ефективності», — ділиться керуючий директор агенції Lions Ганна Рибалка.
Першим кроком для компанії стало посилення команди креативним директором. Полювання за творчою дичиною очолив Владислав Войцеховскі. Окрім десятків фестивальних нагород та 15-річного досвіду у рекламі та маркетингу, в його доробку добре знайомі всім проекти для Планети Кіно, Forward Bank, McDonald’s, ENSO, Brave!Factory та багатьох інших брендів.
«З палаючими очима вгризатися в найнесподіваніші проекти та гнатися за неможливим. З легкістю встрибувати у новітні цифрові інструменти та твердо триматись стратегії ефективності. Не боятися змін, а змагатися з ними у швидкості. Для нас Lions — це сміливість змінювати правила, щоб змінити світ», — пояснює Владислав Войцеховскі, креативний директор Lions.
З новим підходом агентство вже розробило нову довгострокову комунікаційну стратегію для мережі супермаркетів NOVUS. Рекламна кампанія, що вийде восени, стане великим кроком цього бренду на шляху створення сильного емоційного зв’язку зі споживачами.
Ще одна смілива ідея, яку команда Lions втілює зараз у кооперації з TWIGA Digital Ukraine та Lovivideo, — інтегрований проект для промоції конкурсу Effie Awards Ukraine 2020. Цього разу престижна нагорода вперше постає в абсолютно новому самоіронічному амплуа — у своїй максимальній ефективності. Кампанія починає розгортатися наприкінці серпня та буде в інфопросторі всю осінь.