Українська Біржа Благодійності отримала новий неймінг, логотип і дизайн
19 Авг 2020, 09:15

Українська Біржа Благодійності отримала новий неймінг, логотип і дизайн

Українська Біржа Благодійності запустила платформу dobro.ua. Digital-агенція Postmen зробила редизайн та оновила бренд найбільшої благодійної online-платформи України. Окрім нової назви, фірмового стилю та логотипу, відбулися і більш глибокі зміни.

Українська Біржа Благодійності — це міжнародний благодійний фонд, який запустив та підтримує роботу першої та найбільшої в Україні фандрайзингової платформи, що залучає кошти на різноманітні благодійні, соціальні проекти.

ubb.org.ua стала dobro.ua. з новим неймінгом, логотипом та дизайном сайту. Все для того, щоб мотивувати українців приєднуватися до благодійних ініціатив та підтримувати лише перевірені фонди та організації.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Новий слоган проекту звучить так: «світ, де кожен робить добро». В сучасному житті трапляються проблеми, біди, хвороби і невдачі, але на противагу цьому існують дива, небайдужість, щирість та добро, яке завжди перемагає.

Відтепер кожен користувач може запустити власний збір коштів на будь-який з існуючих проектів та фактично має персоніфікований «благодійний фонд у кишені». Додатково запустилася низка інноваційних сервісів, які допоможуть покращити взаємодію учасників процесу: благодійних організацій, бізнесу, донорів та отримувачів допомоги. На сайті 24/7 можна відслідковувати хід збору коштів на соціальні проекти у різних сферах життя: від медицини до підтримки ініціатив місцевих громад.

Символом нового логотипу стало динамічне кольорове коло, яке асоціюється з доброю дією кожної людини. В айдентику команда Postmen заклала палітру кольорів, що символізують напрямки діяльності Біржі Благодійності, а також добрі вчинки, які розфарбовують наш складний світ та роблять життя кращим. Кругла форма якнайкраще візуалізувала місію бренду — формування проактивного, сильного українського суспільства.

Расскажите друзьям про новость