У відеороликах екранізовано «біль» усіх батьків, котрі досі напевно не знають, яким же буде новий навчальний рік, чи повернуться діти за парти і що ж передусім їм купувати у такій неоднозначній ситуації.
«Наразі питання, чи підуть учні та студенти 1 вересня до своїх навчальних закладів, є чи не найбільш обговорюваним серед батьків та в суспільстві в цілому. Відповідно, чи варто купувати рюкзак, чи знадобиться нова форма на фізкультуру, а на чому варто заощадити та низка інших переживань стали інсайтом нашої комунікації. І ми спробували знайти відповіді. Адже є речі, які потрібні дітям незалежно від того, що відбувається навколо і яким буде навчання – офлайн чи онлайн, оф чи он, – розповіла концепцію ролика Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот.
Головний меседж рекламної кампанії апелює до того, що смартфон, ноутбук та супутні девайси, є невід’ємною складовою навчання: хоч для офлайн, хоч для онлайн-школи. І цієї весни всі в цьому пересвідчилися.
Рекламна кампанія до сезону Back-to-School стартувала у Фокстрот 30 липня. У діджитал-просторі відеоролики презентовані 4 серпня, в ротації на телебаченні – з 6 серпня. Ідея та концепт відео реалізовані спільно з агентством Havas Ukraine.