В Україні запустили платформу «Науковий метод»
05 Авг 2020, 14:30

В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. Цей проєкт запустила організація INSCIENCE, яка популяризує науку та поєднує її з бізнесом. 

Платформа «Науковий метод» допомагає медіа та людям, які працюють з інформацією, робити якісний контент на теми науки, здоров’я, медицини. На сайті є база вчених, відеолекції науковців, науково-популярних журналістів і блогерів, лікарів та інструкція як перевіряти інформацію.

«Під час епідемії коронавірусної інфекції ми помітили сплеск фейкових новин. І, на жаль, вони поширюються в кілька разів швидше, ніж правдиві новини. Люди стрімко роблять репости та рідко перевіряють першоджерела. Такий несерйозний підхід спричиняє паніку і навіть може вартувати здоров’я та життя людини», — пояснює співзасновниця та партнерка організації INSCIENCE Олена Скирта.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До кампанії «Науковий метод» долучилися мікробіологиня, засновниця проєкту «Мікроб і Я», кандидатка біологічних наук Олена Лівінська, блогер, автор україномовного науково-популярного каналу «Клятий раціоналіст» Артем Албул, співзасновник та головний редактор науково-популярного журналу «Куншт» Кирило Безкоровайний  та Катерина Булавінова — лікарка, медична експертка Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

«Вчені коментують лише кожну п’яту наукову новину. Це — одна з причин, чому люди можуть посилатися на стереотипи й вигадки, а не наукові факти. Разом з Інститутом масової інформації ми опитали 100 українських журналістів. Абсолютна більшість відповіла, що їм не вистачає контактів профільних експертів та базових знань, як саме висвітлювати теми науки, медицини й здоров’я. Саме тому ми створили найбільшу базу вчених та фахових лікарів, до яких можуть звертатися медіа за коментарем», — коментує Анна Орєхова, співзасновниця та партнерка організації INSCIENCE, менеджерка проєкту «Науковий метод».

Кожен охочий може підписати маніфест із зобов’язанням якісно, глибоко та ґрунтовно підходити до роботи з інформацією.

Расскажите друзьям про новость