M&P Communications призначили нового директора
23 Июл 2020, 12:36
PR

M&P Communications призначили нового директора

10 липня 2020 року Катерина Дідковська очолила PR-агенцію повного циклу M&P Communications (колиш. “Михайлов та Партнери. Україна”). Агенція працює на ринку України з 2007 року, входить у 10 найбільших агенцій країни та спеціалізується на корпоративних, бренд, репутаційних, стратегічних та антикризових комунікаціях. Екс-директор агенції Таїсія Стадніченко відтепер обіймає посаду керуючого партнера.

“Призначення припало на час змін для агенції та команди. Цього року ми відокремились від Михайлов та Партнери, почали працювати з новими клієнтами у напрямках, про які я завжди мріяла, з об`єктивних причин перейшли на режим віддаленого офісу, швидко переконалися у його ефективності та повністю змінили графік та підхід до роботи команди. Зараз ставлю собі за мету поєднати дуже сильну експертизу агенції у стратегічних та репутаційних комунікаціях із новими інструментами та підходами. Ми маємо для цього всі ресурси — досвідчених експертів для вирішення стратегічних завдань та молоду й амбітну команду, яка слідкує за новими трендами комунікацій. Результати першого півріччя показали дієвість такого підходу та попит на наші послуги на ринку” — прокоментувала своє призначення Катерина Дідковська.

В управлінні PR-агенції M&P Communications відбулись зміни. Генеральним директором агенції стала Катерина Дідковська, яка пройшла свій кар’єрний шлях від PR-асистента до керівника агенції лише за 5 років. Катерина почала свою професійну діяльність у комунікації з пресслужби Федерації боксу України у 2012 році, звідки прийшла асистентом у Михайлов і Партнери. Україна. Вже через рік Катерина стала менеджером проєктів та працювала з такими клієнтами як Phillips, Lufthansa, Dezega, Бель Шостка, Roche, Porsche та інші. Останній рік Катерина обіймала посаду директора по роботі з клієнтами. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Проєкт її команди «Школа майбутнього» від Epson здобув міжнародне визнання — друге місце в категорії «Best Public projects» міжнародної PR-премії IPRA Eventiada GWA Awards, а комунікаційна підтримка Чемпіонату Європи з боксу увійшла до шорт-листа зазначеної премії. 

Расскажите друзьям про новость