Lexus і BBDO Ukraine створили таргетинг-кампанію про новинку в авторяду Lexus UX
15 Июл 2020, 15:11

Lexus і BBDO Ukraine створили таргетинг-кампанію про новинку в авторяду Lexus UX

Lexus і BBDO Ukraine вирішили познайомити з новинкою індивідуально. Відповідно до вподобань людини, погоди, улюбленого пончика й ЗОЖного життя. Згідно з таргетингом. Відповідно до аудиторії були обрані такі категорії: музика, геолокація, вечірки, шопінг, фізичні вправи, особистий розвиток тощо.

Так ролики про Lexus UX з’явились там, де на них не очікували, і в контексті запиту користувача. 

У 10 роликах по 6 сек. у легкій та жартівливій формі розповідається  про родзинки – фічі – Lexus UX. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://vimeo.com/438143928

Расскажите друзьям про новость