«Мистецтво хоче знайомитись»: як спонукати молодь піти на артдейтинг
12 Июн 2020, 16:38

«Мистецтво хоче знайомитись»: як спонукати молодь піти на артдейтинг

Проєкт digital агенції Postmen «Мистецтво хоче знайомитись» отримав Гран-прі Міжнародного фестивалю маркетингових та PR-комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 під час церемонії нагородження на Ukrainian Creative Awards.  

Окрім Гран-прі, проєкт взяв ще 3 нагороди на WOW DONE AWARDS. На Київському Міжнародному Фестивалі Реклами кейс увійшов до 5 шорт листів  та отримав 10 нагород, серед яких і золото за найкращу рекламну кампанію. Так, саме цей проєкт зібрав найбільше нагород для Postmen, тому агенція поділилась його історією створення та результатами. 

Щороку в Україні збільшується кількість цікавого мистецько-культурного продукту. Проте чисельність українців, які б ним цікавились, залишається практично незмінною. Кожен новий мистецький івент відвідують одні й ті ж люди. А молодь продовжує «залипати» у соцмережах, месенджерах чи Tinder. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У Postmen вирішили створити комфортне середовище для мистецького знайомства і вести комунікацію кампанії у молодіжній манері. Тому проєкт розшили на офлайн та онлайн, використовуючи фішки digital спілкування у месенджерах і Tinder. 

Головна мета проєкту — спонукати молодь всієї України більше цікавитись мистецтвом. Але як? В агенції швидко зрозуміли, що молодь не охоче знайомиться з чимось новим і надає перевагу неформальному спілкуванню онлайн. Креативна ідея полягала в тому, що мистецтво має зробити перший крок до знайомства з молоддю.

Основна задача всіх каналів — спонукати якомога більше молоді піти на #артдейтинг. Для цього у Києві, Харкові, Львові, Дніпрі та Одесі розмістили білборди, де різні зразки мистецтва почали вести діалог з людьми у формі повідомлень з месенджерів. Також агенція зняла TV-ролик, розробила мистецький чат-бот у Telegram, Facebook Messenger та створила сторінки проєкту в Instagram, Facebook, де і проходила основна комунікація з молоддю. Зокрема, за тегом #артдейтинг користувачі могли ділитися власними фото та відео «знайомства» з мистецькими творами.

Хештег #артдейтинг став новим трендом серед молоді та охопив 10 млн користувачів у соцмережах! Понад 25 тисяч українців підписались також на чат-бот, який щодня видавав унікальні українські твори мистецтва. Чимало людей почало навіть писати про чат-бот у соцмережах і рекомендувати його своїм друзям і знайомим. А ролик проєкту зібрав понад 7 млн переглядів на YouTube і понад 8,5 млн — на TV. 

Расскажите друзьям про новость