Свідома мнемоніка у кампанії KLO
11 Июн 2020, 12:30

Свідома мнемоніка у кампанії KLO

Про знижку до -5 грн за літр пального на АЗС KLO чули усі. Тому чергове нагадування про неї ризикувало звучати як шум. Michurin вирішили не вигадувати «більше ніж знижку», а чесно показати її.

Так з’явилася ідея про свідому мнемоніку. Знижку зробили тією самою піснею, яку не можеш викинути з голови увесь ранок. Такий собі guilty pleasure у стилі «нума нума йей» та «па-па американо».

Для цього Michurin створили абсурдні образи вогнерогих оленів, окунів-перукарів та кото-переповнених ліжечок. Новий сюжет виходив кожен місяць.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Одного пана кампанія навіть надихнула на цілу оду про KLO.

Расскажите друзьям про новость