Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші
10 Июн 2020, 16:56

Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

Агенція Leo Burnett Ukraine створила ролик для нової благодійної кампанії, яка має розвінчати міфи про нецільове використання пожертв. Ідея походить з найпоширенішого забобону щодо благодійності: «Хтозна, куди і на що підуть мої гроші?». Digital-медійну кампанію з відеоролику, а також веб-сторінки проєкту реалізує DIEVO.

Герой ролика Артем – один з тих, хто завдяки внескам до фонду «Таблеточки» переміг рак і пройшов 5-річний рубіж після лікування. Саме стільки часу ремісії необхідно, щоб вважати дитину здоровою.

Відповідь на провокативне питання виявляється у простих речах, які повинні бути у дитинстві кожного. Бо після жахливого випробування для Артема звичне життя – немов «лакшері».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Коли партнери з агентства розповіли нам про цю ідею, ми відразу загорілися нею. Це було дуже сміливо, свіжо, провокативно. Ми хотіли саме таку кампанію — яскраву й неординарну. І не помилились — буквально за тиждень вона зібрала для дітей більше половини мільйона гривень. Під час пандемії така підтримка для наших підопічних особливо цінна», — розповідає старша фахівчиня з комунікацій фонду «Таблеточки» Ганна Юровицька.

Приєднатися до збору коштів можна за посиланням.

Расскажите друзьям про новость