Adsapience розробляє систему дезінфекції для масових зібрань
14 Май 2020, 18:17

Adsapience розробляє систему дезінфекції для масових зібрань

Масштабні культурні події стали на паузу, а їхній формат у майбутньому очікують зміни. Більш жорсткі заходи безпеки від вірусу вимагають від івент-індустрії нових організаційних рішень. Тому активаційна агенція Adsapience почала розробку багатоетапної системи захисту, до якої входить тестування до події, температурний скринінг у день заходу та проходження через дезінфекційний коридор безпосередньо на вході у людне місце.

«Дезінфекційний коридор працює за допомогою системи туманоутворення. Ми проаналізували речовини, придатні для такої системи, і зупинили вибір на українському виробникові. Речовина не містить спирту, має сертифікат МОЗ, безпечна для шкіри та слизових оболонок. Дезінфекційний ефект поширюється на одяг, взуття, шкіру та волосся», — розповідає спеціаліст із виробництва нестандартних конструкцій в Adsapience Тарас Федоров.

«Дезінфекційний коридор — це не стовідсоткова панацея від вірусу, але важливий етап захисту. Обробка рук, маски, особиста відповідальність людини — все це залишається актуальним. Головне — створити додатковий захисний бар’єр при потраплянні на концерт, конференцію, знімальний майданчик, офіс чи будь-яке людне місце», — каже CEO Adsapience Юлія Голота.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Передбачається, що дезінфекційний коридор може стати платформою для самовираження бренду. Конструкцію можна урізноманітнити фотозоною або таким інтерактивом, як QR чи AR. Подібні дезінфекційні коридори вже працюють в Китаї, В’єтнамі, Абу-Дабі та Туреччині.

Расскажите друзьям про новость