Фуд-порн ролик бренда смузи признали слишком сексуальным
14 Май 2020, 16:25

Фуд-порн ролик бренда смузи признали слишком сексуальным

Новый ролик бренда здоровой еды Swisse Me посчитали неуместным для дневных телевизионных программ. Видео продвигало готовые смузи, используя сексуальный подтекст.

Британский регулятор ТВ-рекламы Clearcast отметил, что ролик может быть запущен на ТВ только после 21.00 из-за своего содержания.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость