Портал для батьків – нова айдентика інтернет-магазину дитячих товарів Pampik
27 Апр 2020, 11:09

Портал для батьків – нова айдентика інтернет-магазину дитячих товарів Pampik

Креативне агентство mirrolab візуально оновило Pampik

Pampik — лідер сегменту «Дитячі товари» українського e-commerce. Переможець конкурсу «Фаворит успіху» у 2017, 2018 і 2019 в номінації «Найкращий інтернет-магазин дитячих товарів», 11 років на ринку України.


Pampik вирішив візуально оновитися, тому звернувся до креативного агентства mirrolab.

Перед агентством стояло завдання — осучаснити логотип і розробити систему ідентичності, щоб підкреслити сильні сторони та створити унікальне обличчя бренду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Агентство розпочало з аналізу. Виявилось, що основна перевага в тому, що Pampik максимально швидко виконує замовлення батьків, вони як маленькі супергерої перебирають на себе усі батьківські турботи. А батьки в свою чергу хочуть витрачати на домашні турботи якомога менше часу та проводити більше часу з дитиною.

В процесі роботи стало зрозуміло, що Pampik — це як магічний портал для батьків, де можна знайти все що потрібно та не переживати за доставку. Креативне агентство mirrolab задизайнили швидкість, сервіс, портал.

Так, зі звичайного інтернет-магазину Pampik перетворився на портал для батьків.

Расскажите друзьям про новость