Perfect PR та Західноукраїнський офіс EBA запустили антикризову комунікаційну інструкцію для компаній
21 Апр 2020, 19:10
PR

Perfect PR та Західноукраїнський офіс EBA запустили антикризову комунікаційну інструкцію для компаній

Агенція публічних комунікацій Perfect PR у партнерстві із Західноукраїнським офісом European Business Association запустили антикризову комунікаційну інструкцію для бізнесу. У ній ідеться про те, як правильно компаніям підтримувати комунікацію з різними цільовими аудиторіями у період невизначеності та після карантину, як обрати для цього оптимальні майданчики та інструменти для антикризової комунікаційної кампанії. Агенція також розробила спеціальний чек-лист для компаній в посткарантинний період, за ним можна перевірити, чи всі обов’язкові комунікаційні кроки зроблено. 

«Сьогодні бізнес змушений долати багато викликів, один із яких — налагодження комунікації з клієнтами, партнерами, командою у теперішніх умовах. Така лаконічна брошура-інструкція для бізнесу — це можливість як перевірити себе, чи компанія рухається правильним шляхом, так і можливість почерпнути нові підходи і рішення, які допоможуть вийти з карантину з мінімальними втратами», — розповідає Наталія Улинець, СЕО Perfect PR.

В інструкції йдеться про те, як компаніям змінити свою комунікацію сьогодні, щоб зберегти довіру, репутацію й аудиторію, як комунікувати з внутрішньою аудиторією, контрагентами, партнерами, споживачами та як комунікувати після виходу з карантину.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми сьогодні переживаємо час трансформації і змушені переосмислити всі бізнес-процеси. Відкинути ті, які вже не працюють, і вигадати нові шляхи для життя та розвитку. Якісна комунікація з партнерами, працівниками, клієнтами та навіть конкурентами — вагомий інструмент для існування компанії у межах карантину. Отож, саме час переглянути практику професіоналів у сфері PR, щоб зрозуміти, наскільки якісна комунікація компанії, і що ще необхідно зробити для того, щоб працівники розуміли, що відбувається, партнери — що вони цінні, й клієнти стали ближчі до вас, а ви — до них», — коментує Мар’яна Луцишин, керівник Західноукраїнського офісу European Business Association.

Також за допомогою спеціального чек-листа компанії зможуть перевірити, чи всі обов’язкові комунікаційні кроки зроблено, щоб правильно увійти в посткарантинний період.   Завантажити комунікаційну інструкцію можна за посиланням

Расскажите друзьям про новость