На підтримку telegraf.design креативники створили соціальний відеоролик та принти
16 Апр 2020, 18:19

На підтримку telegraf.design креативники створили соціальний відеоролик та принти

31 березня медіа про дизайн оголосило про закриття. Воно працювало за кошти своїх засновників, але пандемія змінила пріоритети інвестування. У відповідь на наполегливі прохання читачів медіа запустило краудфандингову кампанію на платформі Patreon.

До підтримки медіа долучилися й інші представники креативної індустрії – Saatchi & Saatchi Ukraine, Gvardia Production House та оператор Дмитро Баженов, зняли благодійний ролик, який демонструє, – український дизайн самобутній, але не досконалий. 

Досконалий дизайн змінює середовище людини і світ навколо. У це вірять креативники. І допомагають змінювати цей світ тим, хто так само пропагує world-changing ідеї.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нагадаємо, Telegraf.Design – медіа, створене засновником практичної школи дизайну і розробки Projector Олександром Трегубом.

Расскажите друзьям про новость