Тетяна Свєтлова очолила маркетинг каналу СТБ
10 Янв 2020, 17:06

Тетяна Свєтлова очолила маркетинг каналу СТБ

Наприкінці 2019 року в дивізіоні «Мовлення» медіагрупи StarLightMedia відбулися кадрові перестанови. Новою директоркою з маркетингу телеканалу СТБ стала Тетяна Свєтлова. Тетяна має багаторічний досвід роботи у телекомунікаційних та медійних компаніях. Керувала маркетинговою функцію на каналах ТЕТ, ТРК Україна. Працювала у великих національних і міжнародних компаніях, таких як «Coca-Cola Company» і «Київстар».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Я рада приєднатися до однієї з найуспішніших медіа-команд України. Телеканал СТБ проходить зараз важливий процес трансформації та перепозиціонування, і для мене це цікавий особистий і професійний виклик. Впевнена, що разом із командою ми зможемо вивести бренд СТБ на якісно новий рівень і укріпимо лідерські позиції в серцях наших глядачів», — коментує Тетяна Свєтлова. 

Раніше місце маркетинг-директора каналу СТБ займав Андрій Орнатський, який з листопада 2019 року очолив маркетинг іншого дивізіону групи StarLightMedia —  PayTV&Digital. «Моє першочергове завдання — це ефективна стратегія подальшого розвитку єдиного дивізіону PayTV&Digital, яка ще більше укріпить позиції холдингу на ринку цифрового бізнесу. Також я продовжу тісну співпрацю з дивізіоном «Мовлення» в якості консультанта з питань розробки маркетингових стратегій та аналітики телеканалів групи StarLightMedia», — відмітив Андрій Орнатський. 

Расскажите друзьям про новость