Місця здоров’я: айдентика консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні
20 Янв 2020, 14:00

Місця здоров’я: айдентика консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні

Vandog Agency розробила неймінг, комунікаційну стратегію та айдентику для консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні — Health Pilgrims. Це команда однодумців, які знайшли місця здоров’я в Україні для своїх клієнтів. Тому в його назві агенція об’єднала філософію двох ідей: Health та Pilgrims.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Задачею команди було розповісти айдентикою та коммуникацією Health Pilgrims про Україну. Для цього в основі комунікації став меседж та ілюстрації, що містять у собі українську ідентичність та спонукають дізнатись більше про Україну: What is… kobza, namysto, banush, vertep?  

В айдентиці цей меседж уособлює зірка з логотипа, якій дозволили розкритись, адаптуючись під різні формати носіїв. 

 Бренд Health Pilgrims — не просто про лікування, а й про знайомство з українською культурою, визначними місцями, кухнею і головне — українцями. 

 

Расскажите друзьям про новость