IT група WebMate і сервіс миттєвого поширення і аналітики відеоконтенту WeShare.video підготували статистику, яка підтверджує факт, що відсутність бренду на YouTube є не просто стратегічною помилкою, а й може викликати негативні наслідки. Інформація від Weshare.video і WebMate представлена у вигляді інфографіки.
За 14 років свого існування YouTube став найбільшим відеомайданчиком і рідною домівкою для жанру «короткого відео», яке зараз максимально поширене в медіапросторі. Будь це розпакування товарів, уроки іноземної мови або відео «зроби сам», всі вони знаходять свого користувача на YouTube.
Сьогодні статистика така, що 87% компаній, які використовують відеоконтент стверджують, що публікація роликів збільшила відвідуваність сайту, 83% вважає, що відео істотно вплинуло на зростання клієнтської бази, а 95% готові в 2020 збільшити витрати на виробництво відеорішень.
Компанії, які досі не використовують відеоконтент в своїй маркетинговій стратегії, пояснюють це тим, що це занадто дорого (20%), вони не знають як використовувати цей інструмент і з чого почати (17%), або просто не можуть переконати вище керівництво (10%). Не дивлячись на це, вже в 2020 році 59% збираються почати використовувати відеоматеріали для поліпшення своїх фінансових показників.
Ситуація серед споживачів показує вплив відеоконтенту на покупку товару або послуги. Так 84% людей зізналися, що прийняли рішення про покупку товару після перегляду відео, а 66% використовують відео для того, щоб дізнатися більше про продукт. За останні два роки кількість часу, який ми витрачаємо на перегляд відео збільшився на 52%, що становить в середньому 16 годин на тиждень. Як результат 86% споживачів чекають більше відео від брендів в 2020 році.