Рекламне агентство OSDirect створило логотип для освітнього омбудсмена Сергія Горбачова. Освітній омбудсмен із колегами разом із OSDirect провели кілька робочих зустрічей, щоб обговорити особливості бренда. Згодом агентство розробило близько десятка варіантів логотипу, серед яких було обрано той, який, за результатами дослідження фокус-групи, отримав найбільше схвалення. Про це Сергій Горбачов повідомив на сторінці в Facebook.
В основі ідеї логотипу Служби освітнього омбудсмена закладено поєднання перших літер трьох слів: освітній омбудсмен України. Також, крім логотипу, створили слоган: «Захищаємо права. Відкриваємо можливості», що відображає місію омбудсмена. Наразі йде робота над розробленням логобуку. Агентство працювало pro bono.