GPL — група компаній з Полтави, яка займає провідне місце в Україні з дистрибуції та продажу мастильних матеріалів, технічних рідин та автозапчастин. За 25 років компанія виросла з невеликого цеху, де працювало 8 людей, до національної мережі, яка обслуговує понад 10 000 партнерів. GPL постійно розвивається та нарощує свої потужності — наразі в компанії працює вже понад 600 спеціалістів.
Для подальшого росту компанії потрібно було визначити сильні сторони, які допоможуть GPL розвиватись далі. Тому в MadCats переосмислили ідею компанії та розробили стратегію, нову айдентику та стратегію комунікації з клієнтами.
Оскільки у компанії є тривала історія, новий логотип успадкував від попереднього жовтий колір та овал, який став одним з основних елементів айдентики. MadCats також хотіли передати відчуття швидкості та руху вперед, додавши нахил всім елементам айдентики.