У StarLightMedia з'явилася нова посада Chief Data & Analytics Officer. Створення напрямку Data & Analytics дозволить сконцентрувати експертизу зі збору та аналізу великих масивів даних в єдиній функції. Посаду Chief Data & Analytics Officer обійняла Оксана Пипич, фахівчиня із більш ніж 10-річним досвідом роботи у сфері досліджень та маркетингу. Оксана має успішні кейси співпраці з лідерами різних галузей – телекомунікаційної, торгівельної, харчової, технологічної, тощо.
Функцію репутаційного менеджменту медіагрупи StarLightMedia очолила Катерина Надточій. Катерина – комунікаційниця з багаторічним досвідом роботи як в українських, так і в іноземних компаніях. Раніше вона відповідала за комунікації трансформаційного проекту глобальної телекомунікаційної групи та керувала внутрішніми комунікаціями провідної телеком-компанії. Окрім того, Катерина працювала в сфері PR-консалтингу та відповідала за проекти із побудови особистої та корпоративної репутації.
Михайло Царьов, СЕО StarLightMedia: «Ми знаходимось на якісно новому етапі трансформаційного процесу, мета якого забезпечити сталий розвиток StarLightMedia у майбутньому. Ми переосмислюємо роль управління репутацією і даними компанії, створюємо напрямки, що відповідають новим викликам бізнесу, медіа індустрії та суспільства. Для нас важливо розвивати компанію, що розуміє як сьогоднішні потреби співробітників, глядачів, партнерів, так і їх запити у майбутньому. Ми рухаємось в одному напрямі із провідними світовими медіа».