CF.Digital та Nahaba переводитимуть бізнес у онлайн за 2 тижні
25 Мар 2020, 15:14

CF.Digital та Nahaba переводитимуть бізнес у онлайн за 2 тижні

Бізнес, який тримався на фізичній присутності покупців, виявився під час карантину найбільш вразливим. Підприємці сплачують оренду за місця, які не приносять прибуток. Зменшують заробітні плати або звільняють кваліфікованих працівників. Постійні покупці переходять у онлайн, що ставить під загрозу бізнес навіть після карантину. Окрім цього, обмеження можуть бути продовжені на невизначений термін. У таких умовах, бізнесу життєво необхідно якомога швидше  налагодити інтернет-продажі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Компанія із веб-розробки CF.Digital та креативна агенція Нахаба створили пакет послуг, яким переводитимуть бізнес у інтернет за 2 тижні. Пакет включає мінімальний набір інструментів, що допоможуть запустити онлайн продажі за максимально короткий час: 

  1. Розробка сайту з товарами та послугами бізнесу, де можна буде зробити замовлення. Підключення до платіжних систем. Партнерство із Новою Поштою або кур’єрськими платформами для забезпечення  доставки.
  2. Створення сторінок у фейсбуці та інстаграмі. Написання і дизайн постів з рекламними повідомленнями. Налаштування і запуск контекстної реклами, що приводитиме клієнтів із соціальних мереж та пошукових систем. Розсилка про можливість замовити товари та послуги у Viber або Telegram. Аналітика та управління рекламою для досягнення максимальної ефективності рекламних кампаній 
  3. Ведення сторінок у соціальних мережах. Написання постів і дизайн зображень, що дозволить підвищити якість контенту відносно конкурентів. Комунікація про систему лояльності бренду. 

Для повного переходу онлайн, компаніям потрібно буде налагодити і власні бізнес-процеси: забезпечити  безпечне виробництво продукції, логістику та зберігання продукції. Якщо це сфера послуг – забезпечити їх виконання на відстані. Також агенції радять зупинити будь-яку комунікацію оффлайн і перерозприділити бюджет на користь активності в інтернеті.

Расскажите друзьям про новость