Робот София назвала главный тренд 2018 года в рекламе обувного бренда.
26 Фев 2018, 10:15

Робот София назвала главный тренд 2018 года в рекламе обувного бренда.

В видео от рекламного агентства & Co. для датского производителя обуви Bianco андроид перечислил все, что ненавидит человечество, включая любовь, самих людей, животных и планету, а также брокколи и анонасы в пицце. «Ненависть на 100% подходит всему».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость