Для сети NOVUS выпустили ролики о доверии покупателей.
05 Окт 2017, 15:04

Для сети NOVUS выпустили ролики о доверии покупателей.

Агентство AdProIsobar выпустило первую серию роликов для ТВ для торговой сети NOVUS, которая исповедует философию свежих, здоровых и вкусных продуктов. Команда ответила на вопросы о свежести, качестве и ассортименте торговой сети, а главное – о доверии.  



Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость