У Києві відзначили тих роботодавців, які найуспішніше впровадили політику рівності на робочому місці в 2017 році. В рамках «Індексу корпоративної рівності» досліджували заборону дискримінації за ознаками статі, інвалідності, сексуальної орієнтації і ґендерної ідентичності. За словами авторів українського Індексу, цей проект є не просто рейтингом. Він стимулює компанії до розвитку та підтримки прав людини. Створено сайт, на якому можна знайти навчальні посібники та потрібну інформацію. Першу десятку рейтингу очолили: EY, 1+1 media, Британська рада, Lush, Ашан, Shell, Gres Todorchuk PR, GFK, TemplateMonster, Danon. Кожна компанія оцінювалася за 30-ма критеріями і максимально могла набрати 100 балів. За словами керівника українського «Індексу корпоративної рівності», виконавчого директора громадської організації «Точка опори» Тимура Левчука, цьогоріч 76 компаній приєдналися до рейтингу. Він додав, що за 2017 рік команда проекту охопила понад 450 HR-керівників та власників бізнесу. У 2017 році команда проекту залучила до ініціативи 630 HR-менеджерів, працівників компаній, юристів. Аудиторія проекту склала понад 100 тисяч осіб. Більше 450 HR-менеджерів пройшли тренінги із впровадження політики рівності на робочому місці.
Уперше було здійснено перевірку результатів, отриманих шляхом опитування – аудит компаній, що включав в себе обговорення результаті з HR-ром, підтвердження даних документально, а також фізична перевірка офісу на доступність для маломобільних груп. Такі компанії, як Ашан, LUSH, Danon, Ernst&Young та British Council пройшли перевірку за трьома блоками опитувальника. Аудит проводився у тісній кооперації з партнерами проекту – Національною асамблеєю людей з інвалідністю та громадською організацією «Без кордонів».