LIVE Panel — це глобальне дослідження GroupM, що вже працює у 52 країнах та має власну панель з 203 тисяч респондентів. Дослідження допомагає знаходити ефективні комунікаційні рішення для глобальних та локальних рекламних кампаній. Окрім того, LIVE Panel інтегрована у планувальні інструменти агенцій групи, підкріплюючи їх необхідними даними, що значно полегшує процеси бюджетних оптимізацій та скорочує час від пошуку ідеї до її реалізації.
В Україні дослідження LIVE Panel охоплює 2000 респондентів віком від 16 до 65 років, що дають відповідь на наступні групи питань:
- Покупки — понад 80 категорій товарів та послуг
- Споживання медіа — охоплення та частота (28 медіаканалів), увага до реклами та емоційна реакція
- Точки дотику — аналіз 40 можливих точок взаємодії Бренду зі споживачем та їх роль у прийнятті рішень
- Поведінка у digital — де, як та як часто споживається digital-контент
- Демографія — стать, вік, дохід, зайнятість, освіта, риси характеру тощо.
- Прийняття рішень — де, як і ким приймаються споживчі рішення.
Дослідження надає медійним агенціям GroupM (MediaCom, Mindshare, Wavemaker) низку можливостей та переваг:
- Глибоке розуміння споживача та його поведінки в медіа
- Розуміння клієнтського досвіду (customer journey), факторів, що впливають на вибір покупця, його мотивацію при прийнятті рішення, поведінку в точках продажу
- Пошук специфічних та глибинних мотивацій споживачів та сегментування цільової аудиторії, створення унікальної аудиторії для programmatic рішень
- Розробка планів з глибоким розумінням споживанням медіа в епоху мультиекранності
- Можливість проведення спеціальних додаткових досліджень для клієнтів за рахунок технології re-contact, які допоможуть більш глибоко проаналізувати важливі сегменти аудиторії.