«Воля-кабель» змінює перелік каналів
09 Сен 2008, 08:00

«Воля-кабель» змінює перелік каналів

Компанія «Воля-кабель» попередила своїх абонентів про те, що змінює перелік каналів у пакетах: канали «Спорт1», «Спорт 2», «Спорт 3» та «Спорт 4», а також «Планета-Спорт-Украина» та AC Milan Channel не будуть присутні у цифрових пакетах, починаючи з жовтн

«Воля-кабель» змінює перелік каналів

Компанія «Воля-кабель» попередила своїх абонентів про те, що змінює перелік каналів у пакетах: канали «Спорт1», «Спорт 2», «Спорт 3» та «Спорт 4», а також «Планета-Спорт-Украина» та AC Milan Channel не будуть присутні у цифрових пакетах, починаючи з жовтня 2008 року. Про це йдеться на офіційному сайті компанії «Воля».  

Разом із тим компанія «Воля» планує до кінця року завершити переговори із правовласниками та поповнити цифрові каналами Viasat Sport та «Футбол» (який ТРК «Україна» планує запустити в ефір у листопаді 2008 року).
 
Як коментують у «Волі» причину заміни, «ми отримали листа від компанії «Поверхность», яка в односторонньому порядку підвищує з 1 жовтня розмір ліцензійних відрахувань до 10 доларів за абонента або розриває договір. Нагадаємо, що весь пакет «Спорт», що пропонується абонентам компанії ВОЛЯ і у якому, крім телеканалів компанії «Поверхность», є ще 5 каналів спортивної тематики, коштує лише додаткові 20 грн. Тому компанія «Воля» не може погодитись з такими умовами, у зв'язку з чим вимушена внести зміни до переліку каналів».
 
Тим часом Віктор Самойленко, президент компанії «Поверхность», пояснив  що у зв’язку із запуском власної супутникової платформи «Поверхность +» компанія запроваджує нову єдину тарифну політику: «Ми не можемо конкурувати самі з собою і віддавати за копійки наш контент кабельним операторам. Така ж ситуація була колись і з «НТВ+», коли їхні канали в кабельних пакетах були дешевші, ніж купити оригінальний пакет. Щоби зняти цю суперечність, і запроваджується єдина тарифна політика. Наша вимога полягає тільки в тому, що у кабельників ціна пакету з нашими каналами має бути не нижчою, ніж ціна нашого супутникового пакету».
 
У тому, що компанія «Воля» не погодилася на такі умови, в «Поверхности» загрози не вбачають, навпаки – розраховують на збільшення кількості власних абонентів.«Навіть якщо десята частина абонентів, які нас дивилися у «Волі», перейде до нас – матимемо дуже вагому прибавку в бізнесі», — сказав пан Самойленко.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость