Vodafone призывал беречь эмоции в промо 4G.
11 Июл 2018, 11:36

Vodafone призывал беречь эмоции в промо 4G.

Вечеринки, путешествия, экстремальные развлечения — еще не повод для радости, предупреждает Vodafone в новом ТВ-ролике. Берегите эмоции, ведь они понадобятся для двух главных событий лета: встречи со скоростным интернетом 4G и концерта Imagine Dragons в Киеве. Над проектом работали THINKMcCANN. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость