«Львівське» відкрило музей пивоваріння і запустило нову іміджеву кампанію.
12 Июл 2017, 15:07

«Львівське» відкрило музей пивоваріння і запустило нову іміджеву кампанію.

Оновлена  комунікація бренду буде презентована у вигляді декількох коротких історій, в сюжетах яких люди в різних життєвих ситуаціях відкриваються один одному, виявляють щирість людських відносин та почуттів, не приховуючи себе справжніх. Втіленням ідеї в реальність, символом нової комунікації став музейно-культурний комплекс пивної історії «Львіварня», який втілює в собі не тільки історію, а й сучасність. «У людській природі, на базовому рівні, закладена потреба у спілкуванні, щирості, відкритті душі. Нам важливо бути почутими, важливо відкрити справжніх себе іншим. Ця потреба проявляється за різних обставин і в різних формах, адже ми просто не можемо інакше. Душу і серце «Львівського», його історію ми втілили в унікальному музеї пивоваріння, що відкрився на території Львівської пивоварні.», — пояснює нову концепцію Тарас Маципура, менеджер з маркетингу ТМ «Львівське».

Нова іміджева кампанія від THINKMcCANN та Pronto Film буде відображена в телебаченні, діджитал-каналах та різноманітних маркетингових активностях.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость