StarLightMedia покаже багато МОЖНА! на Atlas Weekend
04 Июл 2019, 09:30

StarLightMedia покаже багато МОЖНА! на Atlas Weekend

Цьогоріч StarLightMedia вирішила, що порадувати співробітників, клієнтів та
партнерів крутими емоціями на Atlas Weekend – МОЖНА!
І МОЖНА! поєднати кілька «вперше» на одній території.
Так, на фестивалі вперше діятиме коворкінг-зона від
StarLightMedia, у чіл-аут шатрі групи ми проведемо опитування GEN Z та рекрутинг талантів,
зацікавлених у зростанні в креативній індустрії та медіагрупі, а наша команда перенесе гостей фестивалю у майбутнє. 9 липня дивізіон «Мовлення» продемонструє трейлери проектів, запланованих до виходу в ефіри СТБ, ICTV та «Нового каналу» восени. З 18:00 до 19:00 на Night Stage ведуча Роза Аль-Намрі і директор департаменту з розробки та редагування серіального контенту Дмитро Кіцай презентують головні новинки майбутнього сезону. На відвідувачів також чекає виступ переможців «Х-Фактор» – ZBSband. Протягом усіх днів гості зможуть проголосувати за новинки на бренд-зоні StarLightMedia та отримати за співтворчість набори нестандартного мерчу.

10 липня о 18:30 StarLightMedia проведе зустріч із рекламодавцями в рамках «Неонової препаті» у павільоні «Телепорт». СЕО StarLightMedia Михайло Царьов разом із екс-СЕО «Укрнафти» Марком Ролінзом, екс-міністром економіки України і членом наглядової ради «Укроборонпром» Айварасом Абромавичусом та засновницею Digital transformation institute Надією Васильєвої поговорять про бізнес-зміни, що непокоять та вражають, але вчать стійкості та мотивують відповідати вимогам часу. Розмову модеруватиме ведуча «Вікна-Новини» Тетяна Висоцька. Завдяки колаборації StarLightMedia + Atlas Weekend 1200 співробітників та 700 партнерів медіагрупи зможуть відвідати фестиваль, який щорічно збирає понад півмільйона фанів. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость