Ambient от Ariel: прицелься, запачкай и выиграй
13 Сен 2011, 07:35

Ambient от Ariel: прицелься, запачкай и выиграй

 

Рекламное агентство Saatchi & Saatchi Стокгольм провело увлекательную интерактивную ambient кампанию для Ariel.

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

с 29 августа по 3 сентября креативщики предоставили жителям Дании, Финляндии, Норвегии и Швеции возможность пострелять в дизайнерские футболки с помощью робота, установленного на центральном вокзале Стокгольма и контролируемого Facebook. Если пользователь попадал в футболку, ее выстирывали перед камерами и отправляли победителю.

 

 

Расскажите друзьям про новость