Leo Burnett спародировал рекламу духов в ролике для McDonald’s.
23 Авг 2017, 14:41

Leo Burnett спародировал рекламу духов в ролике для McDonald’s.

Креативщики продемонстрировали премиальное предложение, сохранив при этом чувство юмора и фана, вдохновившись красивым, но неправдоподобным миром рекламы ароматов. К несчастью для главного героя в этой истории о двух влюбленных героиня отдает предпочтение бургеру из Signature Collection. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость