Український культурний фонд оголосил креативний тендер
06 Май 2019, 09:39

Український культурний фонд оголосил креативний тендер

Український культурний фонд та Представництво Cannes Lions в Україні (ГО «Каннські Леви в Україні») оголошують «Битву креаторів» ‒ найпрозоріший креативний тендер країни. Даний проект «Битва Креаторів» виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Завданням брифу є розробка креативної стратегії для рекламної кампанії, що запланована розпочатись влітку 2019 року. Мета ‒ підвищення обізнаності про культурні заходи та об’єкти у регіонах України, стимулювання внутрішнього туризму на основі культурного дозвілля. Креативні концепції мають відповідати розробленому баченню концепції єдиної платформи креативної колаборації, яку було розроблено спільно Українським культурним фондом та Представництвом Cannes Lions в Україні. Залишити свою заявку для того, щоб отримати бриф, можна за посиланням.

Цього року представники креативних агенцій, digital- і production-студій та фрілансери рекламно-комунікаційного ринку можуть позмагатися за гонорар переможця. В подальшому реалізація запуску буде відбуватися з проведенням позаконкурсного тендеру на виробництво матеріалів промо-кампанії. Зараз ведуться перемовини із комерційними організаціями рекламно-комунікаційної, медіа-, кіноіндустрії, які сприятимуть реалізації кампанії на своїх медіа-площинах та інформаційних ресурсах.

Особливістю формату конкурсу у 2019 році є те, що відповідальність за вирішення важливого суспільного питання і обрання переможця лежить не лише на організації, що надає бриф, а і на розширеній панелі журі. За прийняття рішення відповідають: експерти маркетингово-комунікаційної індустрії, культурні діячі, представники ЗМІ, партнери заходу, організація, аудиторія і, звісно, замовник. Голоси будуть зараховуватися у процентному співвідношенні.

Окрім цього, кожен небайдужий до культурного питання українець зможе взяти участь в онлайн-голосуванні за вибір фіналістів, а також проголосувати за переможця безпосередньо у день заходу, 14 червня 2019 року.

Таймінг конкурсу та умови участі:

До 22.05 –  реєстрація та ознайомлення із брифом

  • 17.05 –  дебрифінг учасників
  • До 24.05 – підготовка ідей за брифом 
  • 25.05 — 03.06 –  онлайн-голосування для обрання фіналістів конкурсу
  • 06-14.06 –  підготовка презентацій фіналістами
  • 14.06 – оффлайн презентація стратегій, вибір переможця панелями суддів та аудиторією. 

Участь у конкурсі безкоштовна.

Деталі конкурсу доступні за посиланням

 

Расскажите друзьям про новость