IAB запрошує на лекцію «Медійний performance»
14 Май 2019, 08:41

IAB запрошує на лекцію «Медійний performance»

24 травня 2019 року IAB проведе лекцію про медійний performance. Євгенія Глізер, Business Development Director iProspect Ukraine, розповість з чого може складатися маркетингова воронка, чи можна поєднувати телебачення і performance, а також, які медійні інструменти допоможуть отримати охоплення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Під час лекцій маркетологи, представники агентств та власники бізнесу дізнаються:

1️. Варіанти формування воронок

  • Як вибудовувати стратегію просування, відштовхуючись від етапів воронки
  • Метрики оцінки кожного етапу воронки просування

2️. Які інструменти ми можемо застосовувати для побудови бренду

  • Як оцінити знання бренду на ринку
  • Які чекати результати в медійній рекламі

3️. Яким чином пов’язаний performance і ТВ кампанія

  • Якими інсрументом performance можна виміряти ефективність ТВ реклами

Ціна квитків Early bird (до 16 травня включно) — 200 грн

Ціна квитків з 17 травня — 300 грн 

Для читачів MMR діє 20% знижка з кодом IABADV 

Расскажите друзьям про новость