ТРК «Україна» запустила літню промо-кампанію
07 Июл 2009, 08:52

ТРК «Україна» запустила літню промо-кампанію

Телеканал «Україна» запустив літню промо-кампанію, що анонсує головні телеподії літнього сезону

ТРК «Україна» запустила літню промо-кампанію

Телеканал «Україна» запустив літню промо-кампанію, що анонсує головні телеподії літнього сезону. «Вiзьми з собою лiто» — таким став салоган кампанії, а її символом – валіза з яскравими хітами сезону.

На літо телеканал «Україна» підготував коктейль із серіалів та художніх фільмів у слотах «Час детективів» (будні 20-20), «Час жахів» (неділя, 23-30), «Час жартiв» (субота, 21-45), «Час МегаХітiв» (понеділок, 22-20), а також музичний «Час концертiв» та зворушливий «Час почуттiв» у неділю о 13-00 та 16-00 відповідно. Безумовною прем’єрою літнього сезону на каналі стане тиждень прямих трансляцій музичного конкурсу «Нова хвиля 2009» (28 липня – 2 серпня).

У рамках кампанії було відзнято серію спеціальних заставок: загальна, що анонсує літо на телеканалі «Україна», і 6 тематичних. У головній ролі – валіза, яка подорожує потягом, летить на літаку, пливе на яхті і, в решті решт, прибуває на відпочинок. За час свого шляху вона стає учасницею найбільш неочікуваних перипетій. Її вміст – це символічний багаж, що красномовно вказує на жанр слоту, що промотується. Час показу підкаже інформаційне табло аеропорту.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативна розробка – телеканал «Україна», автор сценаріїв – Роман Шома. Проект здійснений за участі продакшн-студії «ПРОНТО Фільм», яка залучила до розробки роликів режисера Івана Сауткіна, операторів – Сергія Михальчука, Михайла Маркова та Андрія Лобова.

Промо-кампанія буде також підтримуватися зовнішньою рекламою (бігборди, сітілайти у містах-мільйонниках, афіші в м. Києві, шляхові стіні у київському та харківському метро). У середині липня акцент літньої кампанії буде зроблено на промотуванні трансляцій конкурсу «Нова хвиля 2009».

Расскажите друзьям про новость