Український культурний фонд та Представництво Cannes Lions в Україні (ГО «Каннські Леви в Україні») оголошують старт першого відбірного етапу «Битви креаторів» ‒ найпрозорішого креативного тендеру країни. Даний проект «Битва Креаторів» виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
До 24 травня ще є час зареєструватися на конкурс та подати описи креативних стратегій для онлайн-голосування (вимоги до подачі матеріалів будуть надіслані зареєстрованим учасникам на електронну пошту).
Бриф «Битви креаторів» надіслано всім, хто залишив попередню заявку на участь на сайті. Учасники, які отримали бриф, вже можуть починати розробку своїх креативних стратегій, які спонукатимуть суспільство до справжніх змін в культурі та громадянській свідомості, а також дадуть змогу достойно змагатися за гонорар переможця у розмірі 130 000 грн.
У випадку, якщо Ви проходили реєстрацію та не отримали бриф, будь ласка, зв’яжіться з організаторами на [email protected].
Нагадаємо, що завданням брифу є розробка креативної стратегії для рекламної кампанії, початок якої заплановано на літо 2019 року. Мета ‒ промоція української культури та культурного дозвілля.
Креативні стратегії повинні відповідати концепції єдиної платформи креативної колаборації, яку було розроблено спільно Українським культурним фондом та Представництвом Cannes Lions в Україні. Із концепцією можна ознайомитися за посиланням.
20 травня об 11:30 на офіційній FB-сторінці конкурсу відбудеться дебрифінг за участю організаторів «Битви креаторів» (Юлія Федів, виконавча директорка УКФ; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions; Катерина Чернолуцька, спеціалістка з розвитку медіа-програм USBI від USAID).
Зареєстровані учасники можуть поставити свої питання щодо брифу чи концепції єдиної платформи креативної колаборації. А креатори, які ще вагаються, можуть надихнутися виступами спікерів та отримати свій заряд мотивації для участі у конкурсі.
Участь у конкурсі безкоштовна. Всі деталі «Битви креаторів» — на офіційній сторінці.
Таймінг проекту:
06.05 — 24.05 – строк попередньої реєстрації та подачі ідей для онлайн-голосування
20.05 – дебрифінг учасників
26.05 — 03.06 – онлайн-голосування для обрання фіналістів конкурсу
06 — 14.06 – підготовка презентацій фіналістами
14.06 – офлайн презентація стратегій, вибір переможця панелями суддів та аудиторією.