Для морозива «Геркулес» створили ігрові упаковки
17 Май 2019, 09:21

Для морозива «Геркулес» створили ігрові упаковки

Лімітована серія пломбіру «Бу!» від агентства ANGRY – це чотири різні упаковки, якими можна гратися. Треба лише посунути внутрішню частину вверх або вниз і монстри змінять вираз обличчя.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В кожного монстра з серії «Бу!» є свій характер і своє ім’я: 

Коробун.

Зазвичай цей монстр ховається в коробках. Але останнім часом його можна знайти в усьому, що має прямокутну форму – і в упаковці від смартфону, і в морозилці. 

Забувайло. 

Де він водиться ніхто не знає. Цей монстр має настільки погану пам’ять, що й сам увесь час забуває, де йому треба ховатися. А тому кожного разу ховається там, де доведеться.

Бульбака. 

Мильні бульбашки, бульбашки у ванній, бульбашки у склянці, бульбашки на калюжах – цей монстр ховається у бульбашках різних видів і розмірів. І чим більша бульбашка – тим більший монстр.

Пані Тереза Буаніта де лос Ремедіос Сіпріано.

Цей монстр дуже емоційний і романтичний, а тому завжди ховається за предметами червоного кольору. Найчастіше – за трояндами, помадою і полуницею. 

 

Расскажите друзьям про новость