Samsung и Leo Burnett разлучили чеснок и клубнику
23 Ноя 2010, 11:15

Samsung и Leo Burnett разлучили чеснок и клубнику

 

Samsung и Leo Burnett Moscow продолжают сотрудничество и запускают рекламную кампанию в поддержку нового продукта Samsung — духового шкафа с функцией dual-сook

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

В рамках кампании снят 25-секундный видеоролик и разработан макет в прессу. Слоган кампании: «Разделяй удовольствия». Каналы коммуникации — ТВ и пресса.

 

Расскажите друзьям про новость