13 червня 2019 року відбувся фінал креативного тендеру «Битва креаторів», у ході якого визначено найвлучнішу креативну стратегію для національної промокампанії, що сприятиме промоції української культури та її розвитку.
10 команд-фіналістів презентували свої ідеї перед розширеною панеллю журі (Експертне, Почесне, Медіа та ЗМІ) та аудиторією. Вага оцінки кожної з панелей дорівнювала коефіцієнту 25% від загального результату в підрахунку абсолютних балів учасників. Ще 25% значимості голосу надано аудиторії, яка долучилася до голосування у день заходу.
За підсумками голосування визначено переможця тендеру – команда Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко із креативною концепцією «Культура зближує». Ознайомитися із презентацією переможців можна тут.
«Цього року “Битва креаторів” відбулася у вдосконаленому форматі. Нам спільно із колегами із Українського культурного фонду вдалося втілити в життя найпрозоріший механізм тендерного відбору і сподіваємося, що він набуде популярності в Україні, і не лише у креативній сфері, адже прозорий вибір – це фундамент розвитку суспільства. Хочеться подякувати колегам із УКФ, які чітко прописали та змалювали питання брифу, USAID за підтримку “Битви креаторів” та всім нашим партнерам, завдяки яким відбувся конкурс», – Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.