Stylus запустив рекламу у стилі передвиборних кампаній
30 Июл 2019, 13:30

Stylus запустив рекламу у стилі передвиборних кампаній

На честь свого Дня народження Stylus спільно з відділом digital-комунікацій Promodo проводить досить сміливу рекламну кампанію. Тема кампанії не прив’язана до самого свята, хоча сам привід знижок згадується. Замість звичної споживачеві кампанії вся рекламна акція дуже схожа на політичну рекламу початку 2000-х.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тема досить небезпечна та слизька, але саме завдяки такому неординарному підходу бренд Stylus демонструє свою рішучість та сміливість. 

Нагадаємо, що раніше агентство Promodo запустило інше вірусне відео для Rozetka.ua за участі співачки Jerry Heil, в якому обігрувався її травневий хіт «‎Охрана, отмєна»‎. 

Расскажите друзьям про новость