До 40-річчя Хеппі Міл МакДональдз представив лімітовану колекцію найлегендарніших ретро-іграшок
02 Ноя 2019, 09:30

До 40-річчя Хеппі Міл МакДональдз представив лімітовану колекцію найлегендарніших ретро-іграшок

З нагоди 40-ї річниці Хеппі Міл МакДональдз повертає до набору іграшки, що найбільше сподобалися відвідувачам за весь час його існування. Іграшки будуть класти в Хеппі Міл в якості приємного сюрпризу до основної колекції. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До нього війшли: 

  • Друзі МакНагети (МакДональдз) — ковбой, пожежник і листоноша, 1988
  • Гамбургерний злодій (МакДональдз) – 1995
  • Моя маленька поні (Hasbro) – 1998
  • Іграшки-трансформери (МакДональдз) – Гамбургер, 1989, і Діно-коробка Хеппі Міл, 1991
  • Могутні Рейнджери (Hasbro) – 1995
  • Тамаґочі (Bandai) – 1998
  • Гримасник (МакДональдз) — 1990
  • Багз Банні із «Космічного джему» (Warner Brothers) — 1996
  • Фербі (Hasbro) – 1999
  • Hot Wheels Буревісник (Mattel) – 1993
  • Качконіс Патті (The Beanie Baby) – 1997
  • Hello Kitty (Sanrio) – 2013 

«Для нас важливо створювати безцінні моменти як для дорослих, так і дітей. Впізнавана червона коробочка Хеппі Міл полюбилася багатьом українським дітям та стала невід'ємною частиною сімейного дозвілля. Так, наприклад, за 2018 та 2019 роки майже 11 млн Хеппі Міл зробили дітей щасливішими по всій Україні», – коментує генеральний директор МакДональдз в Україні Юлія Бадрітдінова. 

Вперше набір з’явився у 1979 році в США, візуально коробка нагадувала цирковий вагончик. Набори того часу містили різні іграшки, починаючи від інтерактивних дзиг, закінчуючи канцелярськими гумками з зображенням персонажів МакДональдзленду.

З того часу географія ресторанів значно розширилася по всьому світі – понад 38 000 ресторанів у більше ніж 100 країнах. Важливо сказати, що Хеппі Міл і знакова іграшка залишаються і сьогодні улюбленим символом сюрпризу, гри та веселощів дітей та їхніх батьків. Це навіть стало своєрідною сімейною традицією – всією родиною розділяти безцінні моменти за грою та смачною їжею. Щороку в понад 100 країнах продається 1 млрд Хеппі Міл. 

Окрім цього, їжа в Хеппі Міл також змінювалось. Протягом багатьох років до набору було додано багато нових, збалансованих продуктів. У глобальному масштабі компанія МакДональдз додала в Хеппі Міл понад 6,4 мільярда фруктів, овочів, молочних продуктів та води.

Якщо говорити про Україну, то МакДональдз розпочав продажі перших Хеппі Міл у 1999 році. А з нагоди 40 річниці набору 7 листопада МакДональдз подарує можливість придбати лімітовані легендарні іграшки Хеппі Міл. Тільки у цей день додатково в подарунок також ітиме ще одна іграшка з іншої колекції. 

Расскажите друзьям про новость