Людина 360, або Яким має бути сучасний піарник
11 Ноя 2019, 10:00
PR

Людина 360, або Яким має бути сучасний піарник

Ольга Боровикова, тімлід команди зовнішніх корпоративних комунікацій 1+1 media, про базові якості справжнього комунікатора

13 листопада команда 1+1 media — Олексій Кравчук, PR-менеджер 1+1 Digital, та Ольга Боровикова, тімлід команди зовнішніх корпоративних комунікацій 1+1 media, розкажуть, які з чуток про роботу в комунікаціях — щира правда, з чого починається і на чому не закінчується піар в компаніях, та чому необхідно інвестувати в репутацію.
А поки лекція ще не відбулась, ми запитали у Ольги, якими ж базовими якостями мають володіти справжні комунікатори для того, щоб виконувати свою роботу ефективно і справді кайфувати від того, чим займаються. *Матеріал зацікавить починаючих піарників.* Для читачів MMR діє промокод на знижку 10% на офлайн-участь у заході. Скористайтеся промокодом mmr.friends при реєстрації. Всі бажаючі також можуть придбати онлайн-трансляцію і запис лекції. 

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Професія піарника щодня стає все популярнішою серед початківців, які планують, яку ж професію обрати для того, щоб твоє професійне життя було класним, з викликами та, головне, не нудним і динамічним. На жаль, все це результат того, що кіно та соцмережі сформували образ піарника як людини, яка тільки те й робить, що стрімить червоні доріжки та публікує фотографії з келихом вина. І це не зовсім правда. 

Хоча буденні обов’язки реального піарника далекі від казки, бути фахівцем з комунікацій — цікаво, корисно і завжди не сумно.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Комунікабельність. Щодень у роботі доведеться зустрічатися зі стількома різними людьми, різними темпераментами, різними характерами, тому знайти підхід до кожного дуже важливо.

Адекватність. Ми серйозно вважаємо, що сьогодні це — вимога. Закладається у дане визначення дуже просте пояснення — не відставати від реальності, реально оцінювати ситуацію та реально усвідомлювати, що немає незамінних людей. 

Людина 360. Робота в комунікаціях, правда, не обмежується лише текстами, стратегією та вмінням організувати. У залежності від того, чого ми хочемо досягти, — інструменти можуть бути різні. От, наприклад, наша команда зовнішніх комунікацій спокійно пережила проведення не одного піар-івенту, де потрібно було оперативно включитися і, окрім піарників, на пару годин побути і хостес, і фотографами, і копірайтерами, і офіціантами, і техніками, і багато таких «і».

Коли ти сильно вболіваєш за проект — маєш уміти бути різним для досягнення цілей. Такі штуки не повинні бути системними, але готовим побути і в іншій ролі — завжди потрібно.

«Усидчивость», тобто посидючість. Вам справді доведеться навчитися всьому, якщо того потребуватиме вирішення задачі. Всьому від слова зовсім. Повірте, особливо в кризових комунікаціях дуже часто швидко потрібно розкладати все до маленьких деталей. Без терпіння вам це навряд чи вдасться.

Напористість. Вміти постояти за себе, за свої ідеї, за свої проекти завжди необхідно. Іноді конкуренція настільки шалена, що єдина ефективна тактика — пробивати. Але робити це також треба філігранно.

Сміливість. Риса, яка просто обов’язкова, тому що наша професія не про боятися відповідальності за власні дії.

Командний гравець, бо інакше теж довго і далеко не прокрокуєш. Із командою не просто легше, через те, що вас більше. Команда — твій тил та підтримка, а це дуже важливо відчувати в роботі, бо рано чи пізно приходить час, коли всі ми в професії, м’яко кажучи, виснажуємося. 

Умієш надихати. Насправді, комунікації — це про дуже важко та багато працювати, але, попри це, важливо мати те внутрішнє джерело, що надихатиме людей, з якими ти працюєш. Така емоційна суперсила емпатійно дуже розположує до себе. Встановлює потужний контакт із людьми зовні. Це дуже корисна особливість, тому що, в хорошому сенсі, потрібно вміти «заразити» людей своєю роботою та проектами.

Маєш сили не здаватися. Жарт про людину, яка їде на палаючому велосипеді і все довкола у вогні — не жарт. Це дуже часто реалії піарника. Складеш руки — і одразу програєш. Але в такому ритмі теж потрібно розуміти, що коли пожежу загасиш — обов’язково маєш видихати. Щоб усередині себе не згоріти.

Чесність   твоє все. Якщо не вдається бути про правду, то краще не в піар. Хоча, якщо чесно, не знаємо, куди без чесності краще.


Кавер: Unsplash

Гифки: GIPHY

Расскажите друзьям про новость